13 Haziran 2010 Pazar

4

Şimdi bırakın tantanayı canım, saat 4 olmuş çeneyi geçmeye hazır yatağa kokusunu salmış uyku, ter ağır bastırır ki gördüm penceren açık. Ben önceleri bir şeyler ısmarlardım. Eve birileri gelsin diye, sonra bu melankoliyi kaldıramamış olacak ki, rutubet tutuyor duvarlar. Şimdi duvarlar arasında ki bacak boşluğu kadar çatlaklar var. Ben öyle istemedim. Sineklerim uçuşuyorlar küllüğün başında bugün birisi küllüğe kül yerine başka bir şey dökmüş, asetonlu pamuk olsa kokusu genizden geçilmez de, bugün başka bişi dökülmüş bu küllüğe.
Neyse canım bırakın tantanayı bakın saat tam 4 olmuş uykuyu geçmeye hazır. Masal dinleyeceğim ama her zaman giydiğim terliklerimi bulamıyorum. Evimde nereden geldiği belli olmayan mavi büyükçe bir top var. Ben anlamam ama bizim evdeki eşyalar hantal. Yani yorucu.
Neyse canım bırakın gevezeliği bakın saat geç oluyor, oldu bile. iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder